Trailrunning Managers

Running | Mountainbike | Kayak

trailrunning-managersRuncoach.be combineert met het parcours Trailrunning Managers een sportieve uitdaging met dynamisch netwerken, lezingen en workshops. De primaire doelgroep bestaat uit ondernemers, hoger kader en (top)managers.

Na een klein half jaar training en coaching wordt in team de Carros De Foc in de Spaanse Pyreneeën gelopen. In twee dagen verzetten we 55 km en 9200 positieve hoogtemeters. Dit is pittig maar haalbaar voor beginnende trail runners maar tevens ook boeiend voor iedereen met trail ervaring.

We verblijven een drietal nachten samen in de Pyreneeën waarvan eentje in een berghut in woeste maar prachtige natuur. Iedereen zal uit zijn of haar comfortzone treden en ik ben zeer nieuwsgierig naar het effect op de groepsdynamiek.

Je leest het goed: we. Ik ga mee lopen. Momenteel stel ik me daarbij de bezemwagen voor. We laten natuurlijk niemand achter.

Runcoach.be en ik zouden het enorm waarderen als je de informatie over Trailrunning Managers doorverwees…

View original post 118 woorden meer

Geef een reactie

